ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΑΞΗΣ | 5029327 |
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΑΞΗΣ | ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ-ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ |
ΤΑΜΕΙΟ | ΕΤΠΑ |
ΗΜΝΙΑ ΕΝΤΑΞΗΣ ΠΡΑΞΗΣ | 25/06/2018 |
ΗΜΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΠΡΑΞΗΣ | 01/02/2019 |
ΗΜΝΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ | 17/03/2020 |
ΗΜΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΠΡΑΞΗΣ | 31/10/2022 |
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΔΕ | 34.500.000,00 |
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΔΔ ΠΡΑΞΗΣ | 34.500.000,00 |
ΜΗ ΕΠΙΛΕΞΙΜΟ ΦΠΑ | 0,00 |
ΕΠΙΛΕΞΙΜΗ ΔΔ ΠΡΑΞΗΣ | 34.500.000,00 |
ΝΟΜΙΚΕΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ (ΕΠΙΛ ΔΔ) | 22.632.310,23 |
ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Αντικείμενο του έργου είναι η υλοποίηση βραχυπρόθεσμων επεμβάσεων, δηλαδή επεμβάσεων μικρής και σε εξαιρετικές περιπτώσεις μεσαίας κλίμακας σε μέγεθος και κόστος, οι οποίες είναι υλοποιήσιμες σε σύντομο χρονικό διάστημα, έχουν άμεσα αποτελέσματα στο επίπεδο της παρεχόμενης οδικής ασφάλειας και εφαρμόζονται σε τμήματα και θέσεις Μειωμένης Οδικής Ασφάλειας (ΜΟΑ) στο οδικό δίκτυο των Περιφερειακών Ενοτήτων της Περιφέρειας Κρήτης. Οι κατασκευαστικές παρεμβάσεις στις θέσεις Μειωμένης Οδικής Ασφάλειας (ΜΟΑ), αφορούν κυρίως σε αναβάθμιση και αντικατάσταση του εξοπλισμού της οδού, όπως επαναδιαγράμμιση, πινακίδες σήμανσης, ανακλαστήρες οδοστρώματος, γραμμική οριοσήμανση, στηθαία ασφαλείας, κλπ. Επίσης, τοπικά, προβλέπεται συμπλήρωση – ανακατασκευή της υποδομής, όπως επισκευή φθορών οδοστρώματος, αντικατάσταση της παλαιάς επιφανειακής ασφαλτικής στρώσης με νέα αντιολισθηρή, συμπλήρωση υλικού ερείσματος, καθαρισμός – μόρφωση υφιστάμενης τριγωνικής τάφρου, καθαρισμός περιοχής για αύξηση ορατότητας (αποξήλωση εμποδίων και αποψίλωση ζωνών που εμποδίζουν την ορατότητα) κλπ. Αριθμός θέσεων ΜΟΑ: Στην ΠΕ Λασιθίου 120 θέσεις ΜΟΑ συνολικά σε 12 οδούς , στην ΠΕ Ηρακλείου 96 θέσεις ΜΟΑ συνολικά σε 17 οδούς, στην ΠΕ Ρεθύμνου 115 θέσεις ΜΟΑ συνολικά σε 12 οδούς, στην ΠΕ Χανίων 121 θέσεις ΜΟΑ συνολικά σε 10 οδούς. Επίσης περιλαμβάνονται ενδιάμεσα τμήματα οδοστρώματος συνολικού μήκους 10.210μ που συνδέουν τις θέσεις ΜΟΑ, εκτός των θέσεων Μ.Ο.Α. που προέβλεπαν οι μελέτες της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» για τους τέσσερις νομούς της Κρήτης, με σκοπό τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στα τμήματα κατά τη μετάβαση από μία θέση ΜΟΑ στην επόμενη.